پست شده در گارانتی

گارانتی سپاهان باتری

گارانتی سپاهان باتری یک تضمین محکم و معتبر از طرف کارخانه تنها برای این است که محصول مورد نظر را در یک بازه زمانی مشخص تعمیر یا تعویض کنید. در حالت کلی منظور از گارانتی همان قول فروشنده تنها برای این مورد که محصول یا باتری مورد نظر از استانداردها و کیفیت و عملکرد لازم برخوردار باشد، در غیر این صورت باتری تعویض یا تعمیر می‌شود. در ادامه قصد داریم موارد کاملی را در رابطه با گارانتی سپاهان باتری برای شما بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

هدف از گارانتی سپاهان باتری چیست؟

همانطور که بیان کردیم گارانتی باتری به عنوان یک ضمانت در نظر گرفته شده که سپاهان باتری سعی کرده به دلیل اطمینان در رابطه با کیفیت و عملکرد مناسب محصول به مشتریان ارائه دهد. چنانچه با توجه به توضیحاتی که در رابطه با محصول به مشتری ارائه می‌شود باتری به آن صورت عمل نکند خدمات رایگان تعویض برای او در نظر گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است بیان کنیم که ضمانت نامه ها معمولاً یکسری استثنا به دنبال دارند که می‌تواند در نهایت باعث محدود شدن تعهدات سازنده شود. این موارد در رابطه با باتری سپاهان شامل شکستگی بدنه باتری، متورم شدن باتری تنها به دلیل استفاده نادرست، خراب شدن کامل و نصب باتری تنها به دلیل انتخاب اشتباه و غیره است.

این نکته را در نظر داشته باشید با خرید باتری که دارای گارانتی است، اطمینان خاطر شما نیز به حد قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. چنانچه باتری به آن صورت که توضیح داده شده کار نکند در چنین مواقعی گارانتی و ضمانت نامه که همان تعهد سازنده به مشتری است می‌تواند این اجازه را به شما بدهد که آن را تعویض یا تعمیر کنید.

در حالت کلی گارانتی باتری سپاهان به عنوان یک تضمین محکم جهت عملکرد فوق‌العاده آن ارائه می‌شود.

ضمانت نامه هایی که باتری سپاهان برای محصولات خود در نظر گرفته همگی با هم برابر نیستند. این امکان وجود دارد که گارانتی یک محصول برای مدت زمان طولانی و محصول دیگر برای چند روز باشد. حتی ممکن است انواع مختلفی از آسیب ها را به طور کامل پوشش دهد یا تنها به نقص های جزئی آن محدود شود؛ به طور مثال، چنانچه به طور نادرست از باتری استفاده شود، این امکان وجود دارد که گارانتی باطل شود و در چنین مواقعی امکان بازگرداندن محصول برای شما وجود ندارد.

درک نحوه درست استفاده از ضمانت نامه این قابلیت را در اختیار شما می‌ گذارد که به درستی با عملکرد ضمانت نامه و زمان استفاده از آن آشنا شوید.

مدت گارانتی باتری سپاهان

گارانتی سپاهان باتری برای هر یک از محصولات خود به چه صورت است؟

کارخانه سپاهان باتری به عنوان کارخانه هایی تلقی می شود که به طور کامل نسبت به کیفیت و عملکرد محصولات تولیدی خود اطمینان لازم را دارد. به همین دلیل نیز سعی کرده تا تمامی محصولات و باتری های موجود را به صورت بلند مدت گارانتی کند. در ادامه قصد داریم از هر یک از محصولات و گارانتی های آن به طور کامل نام ببریم.

گارانتی باتری اوربیتال وان سیلور

یکی از بهترین و برترین محصولات و باتری تولیدی کارخانه سپاهان باتری، اوربیتال وان سیلور است شده صفحات سرب کلسیم آن را به کمک تکنولوژی های جدید با نام‌های متفاوت اکسپند یا پانچ تولید کنند. این تکنولوژی به روز افزایش طول عمر باتری را به دنبال دارد و همچنین باعث شده که مشکلی همچون ریزش سرب صفحات صرف کردیم به کمترین میزان ممکن و حتی به ۳۰ درصد نزدیک شود.

گارانتی سپاهان باتری برای باتری اوربیتال وان سیلور ۱۵ ماه بوده که مشتریان عزیز میتوانند در طی این بازه زمانی به صورت رایگان تعمیر و تعویض آن را به نمایندگی بسپارند.

گارانتی باتری اوربیتال پریمیوم

شرکت سپاهان باتری یک گارانتی خاص برای باتری اوربیتال پریمیوم در نظر گرفته که به صورت ۵+۱۸ است. نحوه استفاده از این گارانتی نیز این شکل می باشد که در ابتدا می توانید از ۱۸ ماه گارانتی سپاهان باتری به صورت رایگان استفاده نمایید و پس از پایان یافتن این زمان امکان ۵ ماه گارانتی مازاد نیز برای شما وجود دارد و می‌ توانید آن را فعال کنید.

منظور از گارانتی مازاد سپاهان باتری

پس از آنکه گارانتی رایگان در نظر گرفته شده برای باتری اوربیتال پریمیوم به پایان رسید، مشتریان عزیز می‌توانند با پرداخت یک هزینه کم و ناچیز به میزان ۲ برابر بیشتر از قیمت باتری های دیگر را دریافت کنند. کارخانه سپاهان باتری این طرح جدید را برای تمام خریداران فعالسازی کرده و باتری اوربیتال پریمیوم و باتری اوربیتال efb نیز شامل این طرح می شوند.

ثبت گارانتی سپاهان باتری

برای فعال سازی گارانتی سپاهان باتری و مشاهده تاریخ پایان گارانتی ، سریال باتری را به یکی از روش های زیر در سیستم ثبت و گارانتی را فعال کنید:

  1. ارتباط با سامانه تلفن گویا با شماره : ۳۷۶۰۷۴۴۶-۰۳۱
  2. تماس با کارشناسان واحد صدای مشتری به شماره ۳۵۰۶۲-۰۲۱ و ارائه اطلاعات مورد نیاز و فعال سازی گارانتی سپاهان باتری.
  3. مراجعه به سایت سپاهان باطری به آدرس: sepahanbattery.com و وارد کردن اطلاعات در قسمت فعالسازی گارانتی محصولات
  4. استفاده از سرویس پیام کوتاه به شماره ( 20003739 ) – شماره پلاک خودرو*سریال باتری*211 ( از چپ به راست )

نکته : وارد کردن حروف پلاک خودرو به زبان فارسی و انگلیسی اختلالی در روند فعالسازی گارانتی به وجود نمی آورد و از هر دو زبان می توانید استفاده کنید. حتی اگر نوشته ها در متن پیامک به زبان فارسی بهم ریخته شود مشکلی پیش نمی آید.

استعلام گارانتی سپاهان باتری

جهت استعلام ضوابط و شرایط گارانتی کالا و همچنین استعلام اصالت کالا بر اساس شناسه رهگیری و مشاهده اطلاعات نمایندگی‌های مجاز ارائه خدمات در سراسر کشور به سامانه جامع گارانتی به آدرس www.irangs.ir مراجعه نمایید.

مهم: در قسمت بالا به توضیح این موضوع پرداختیم که کارخانه سپاهان باتری برای باتری اوربیتال پریمیوم ۱۸ ماه گارانتی در نظر گرفته است. اما پس از افتتاح نمایشگاه بین المللی در آبان سال ۱۴۰۱، این تولید کننده از نوع جدید گارانتی رونمایی کرد و برای باتری اوربیتال پریمیوم ۲۱ ماه گارانتی در نظر گرفت. این موضوع می تواند بیان کننده یک مورد مهم باشد و آن هم کیفیت فوق العاده بالا و عملکرد مناسب باتری است.

این موضوع را از یاد نبرید که اگر قصد گرفتن استعلام گارانتی باتری سپاهان را دارید تماس گرفتن با نمایندگی های موجود فایده‌ای ندارد و آنها نمی‌توانند این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند و لازم است جهت گرفتن استعلام گارانتی باتری سپاهان خود حتماً با کارخانه مربوطه تماس بگیرید.

سخن پایانی

در مطالب فوق به توضیح در رابطه با گارانتی سپاهان باتری پرداختیم و در پایان نیز باید بیان کنیم که این کارخانه بهترین نوع باتری ماشین را در اختیار خریداران قرار می دهد. همچنین گارانتی ‌های در نظر گرفته شده نیز از مدت زمان بالایی برخوردار هستند و این مورد بیانگر یک موضوع مهم است آن هم اطمینان داشتن از کیفیت بالای محصول، همچنین مطمئن هستند که باتری ارزش آن را دارد که حداقل به مدت ۲۱ ماه برای آن گارانتی در نظر بگیرند. در نهایت به این نتیجه خواهیم رسید که باتری تا مدت زمان بسیار زیادی با یک عملکرد فوق‌العاده روی ماشین کار خواهد کرد. از اینکه داده های مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *