پست شده در گارانتی

گارانتی برنا باتری

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به تازگی باتری برنا را خریداری کرده‌اید بهتر است که بدانید از طریق شماره سریال باتری می‌توانید از شرایط و وضعیت باتری و تاریخ اعتبار آن آگاه شوید.

شرکت برنا باتری برای دسترسی مشتریان به خدمات خود و اطلاع از گارانتی محصولات دو روش را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است که با توجه به آن می توانید از وضعیت باتری خود مطلع شوید. شما کاربران عزیز می توانید به سامانه اینترنتی این شرکت بروید. در صورتی امکان مراجعه اینترنتی به هر دلیلی برای شما مقدور نبود می توانید بارکد محصول خود را به سامانه پیامکی 10003837 ارسال نمایید.

ثبت گارانتی برنا باتری

بارکد توسط اپلیکیشن های خدمات پس از فروش اسکن شود و سپس بارکد باتری را در قسمت پایین اپلیکیشن وارد نمایید. سپس به صورت اتومات تاریخ اعتبار جدید جایگزین تاریخ باتری معیوب می شود و مشتری می تواند از خدمات پس از فروش بهره مند شود.

توجه داشته باشید در صورتی که باتری مورد نظر دچار هر گونه ایرادی باشد و یا کارکردی کمتر از 10 روز داشته باشد می توانید به نمایندگی های این شرکت مراجعه نمایید. مراحل ثبت گارانتی باتری برنا به شرح زیر است:

  • به نرم افزار خدمات پس از فروش متصل شوید.
  • به قسمت خرابی باتری رفته
  • سریال باتری خراب را وارد نمایید.
  • مشخصات خود را وارد کنید
  • در قسمت پرسش ها ایرادات باتری را وارد کنید.
  • بعد از پر کردن فرم مورد نظر بهتر است که برای بررسی ثبت نهایی را بزنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

توجه داشته باشید که باتری برگشت خورده توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که شرایط لازم را داشت شما می توانید از خدمات شرکت برنا بهره مند شوید در غیر این صورت شرکت هیچ گونه تعهدی بابت کالای خریداری شده ندارد.

مواردی که مشمول گارانتی نمی باشد:

شکستگی یا دفرمهشدن درب پشت باتری

آتش گرفتن باتری در صورت هر گونه نقص در سیستم برق خودرو

شارژ بیش از حد باتری یا کم بودن شارژ با توجه به عملکرد نامناسب باتری

الکترولیت رنگ خود را از دست داده است.

سولفاته شدن قسمت های داخلی باتری به دلیل عدم استفاده از باتری

خراش یا ذوب شدن قطب های باتری به هر دلیلی

نصب تجهیزات غیر ضروری برقی غیر استاندارد به خودرو

و غیره

توجه داشته باشید که مدت زمان گارانتی باتری برنا 12 ماه است و شما تا پایان مدت گارانتی می‌توانید از خدمات شرکت برنا استفاده کنید.

استعلام گارانتی باتری برنا

گارانتی باتری برنا از جمله مواردی است که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید، جهت اطلاع از ضوابط و شرایط گارانتی باتری برنا و همچنین استعلام گارانتی محصول کافی است با در دست داشتن شناسه رهگیری به نمایندگی های مجاز که در سراسر کشور فعالیت می کنند مراجعه نمایید و یا این که به نشانی اینترنتی www.irangs.ir رفته و با وارد کردن سریال باتری و پر کردن فرم مربوطه اطلاعات لازم را در این باره به دست بیاورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باتری برنا میتوانید به سایت این شرکت به نشانی www.BornaBattery.com مراجعه نمایید و یا این که با واحد پشتیبانی ما در تماس باشید.

شماره سریال باتری برنا کجاست؟

شماره سریال 11 رقمی باتری برنا به صورت یک عدد 10 رقمی + حروف لاتین است که بر روی بدنه باتری حک شده است و شما برای اطلاع از وضعیت باتری حتما باید اعداد را با حروف بزرگ وارد نمایید.

سخن پایانی

در زمان خرید حتما به گارانتی باتری برنا توجه داشته باشید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید از خدمات پس از فروش شرکت برنا بهره مند شوید.

نظر (3)

  1. درخصوص نحوه استعلام گارانتی اصالت پروانه درست راهنمایی نشده است لطفا راهنمایی کنید

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *