خرید باتری ماشین

تست دینام و استارت رایگان

باتری با نصب رایگان

باتری با ارسال رایگان

دریافت داغی باتری الزامی است

  • ارسال باتری رایگان
    ارسال و نصب رایگان
  • پشتیبانی رایگان
    تا ساعت 12 شب
  • تست دینام و استارت
    تست رایگان دینام و استارت
  • بهترین قیمت باتری
    همیشه زیر قیمت بازار

خرید باتری ماشین بر اساس آمپر باتری

باتری 60 آمپر
باتری 70 آمپر
باتری 80 آمپر
باتری 90 آمپر
باتری 100 آمپر
باتری بر اساس خودرو
آموزش فعال سازی گرانتی
دانستی های باتری ماشین
باتری به باتری ماشین

باتری به باتری ماشین

یکی از روش‌های رایج برای راه‌اندازی خودرو‌هایی که باتری آن‌ها خالی شده، باتری به باتری کردن ماشین است. در این روش شما با استفاده از

بهترین باتری ماشین

بهترین باتری ماشین

آیا تا به حال با موقعیتی مواجه شده‌اید که خودرویتان در یک روز سرد زمستانی روشن نشود؟ بی‌شک در چنین لحظاتی اهمیت باتری خودرو بیش

باتری ماشین از اجزای اصلی ماشین به شمار می‌آید که وظیفه‌ی ذخیره انرژی الکتریکی و تامین نیازهای سیستم برقی را بر عهده دارد؛ انتخاب و خرید باتری ماشین مناسب می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها، سبب افزایش کارایی باتری و در نتیجه افزایش کارایی خودرو شود، باتری ماشین با همکاری دینام نیروی لازم برای موتور را تولید می‌کند((باتری قلب ماشین است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت)).

ساعت کاری: هفت روز هفته ساعت 8:00 الی 22:00

شعبه شرق: بزرگراه رسالت نرسیده متروی باقری روبروی پمپ بنزین پلاک ۲۶۴

شعبه غرب: بزرگراه شیخ فضل الله خ تیموری خ درویشوند پلاک ۲۹

انواع باتری ماشین

باتری ماشین بر اساس قابلیت تعمیر به مدل‌های مختلف دسته بندی می‌شود. نکته حائز اهمیت آن است که شما حق انتخاب ندارید و جعبه باتری به صورت پیشفرض از طرف کارخانه سازنده نصب می‌شود. باتری‌های سرب اسیدی از باتری‌های قابل شارژ به شمار می‌آیند. این دسته به مراقبت زیادی نیاز ندارند و از قیمت مناسبی برخوردارند. باتری های اتمی گروه دیگری هستند عمر مفید زیادی دارند اما عملکرد آنها در زمستان کمی تضعیف می‌شود. دسته بندی دیگر باتری‌ها بر اساس مقاومت آنهاست. خودروهای سواری معمولی به بارتی های 12 ولتی احتیاح دارند.

اجزا تشکیل دهنده باتری

جعبه باتری به شکل مکعب مستطیل طراحی شده است و جنس آن از پلاستیک است. جعبه باتری از بخش‌های مختلفی ساخته شده است که هر خانه حدود به مقدار مشخصی برق تولید می‌کند. در هر خانه سه صفحه مثبت، منفی و عایق وجود دارد. تعداد صفحات منفی یکی بیشتر از صفحات مثبت می‌باشد.

بهترین برند باتری ماشین

در حال حاضر برندهای خارجی و داخلی متنوعی در بازار وجود دارد و اغلب برندهای وارداتی ساخت کشور ترکیه، چین و کره هستند. شرکت‌های داخلی تولیدکننده باتری نیز توانسته اند  با ارائه محصولات مرغوب با برندهای مشابه خارجی رقابت کنند. رسالت باتری با ارائه برندهای ایرانی و خارجی معتبر، تنوع زیادی از باتری‌ خودرو را گردآوری کرده است. 

دلکور کره جنوبیاتلس بی ایکس
کره جنوبی
هیوندای کره جنوبیگلوبال کره جنوبی
دلکوراتلسانرسلگلوبال
پوماجگوارسولایتراکت
رویالتایگرایندیگونوا
شارکآلفالایناوراستارتچیتا
هگزاهانکوکتارگتسیلور
پلاتینومکوبافول پاورفالکون

باتری ماشین ایرانی

کارخانه سازنده برندهای معروف تولیدی 
صبا باتریواریانسهندنیو آرمو
سپاهان باتریاطلساوربیتالسوزوکی
برنا باتریگلوبالزیتکسایاس
آذر باتریسولیفانویگورآپادانا
نیروگستران شارکسیلورسین
پاسارگاد صنعتپروتونهندللیدر
وایا باتریشادنریبالدوان
آکو باتریتینوکاماکارپیل

قیمت باتری ماشین

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه یکی از مهمترین فاکتورها برای هر فردی در زمان خرید، قیمت محصول مورد نظر است. امروزه شرکت های مختلفی انواع باتری های متنوع را تولید می کنند، پس با توجه به برند باتری، قیمت ها نسبت به یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند. همچنین یکی از موارد بسیار مهم که بر روی قیمت محصول تاثیر دارد، کیفیت مواد است. هر چه کیفیت محصول شما بالاتر باشد، بدون شک قیمت آن نیز بالاتر می رود. جهت اطلاع از قیمت های به روز باتری ماشین با شماره 09122434674 تماس بگیرید.

رسالت باتری: سایت خرید باتری ماشین

خرید باتری ماشین

خرید باتری ماشین مورد نیاز خود بصورت تلفنی با شماره 09122434674 یا شماره 77809358 تماس برقرار نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان، در محل مورد نظر شما حضور می‌یابند و خدمات مورد نیاز باطری خودرو شما را انجام می‌دهند.

ارسال باتری ماشین

باتری با ارسال رایگان: با فراگیر شدن روز افزون خریدهای آنلاین و به منظور سهولت خرید مشتریان عزیز و تشویق آنها به خرید باتری انلاین تهران از طریق سایت خرید باتری ماشین؛ رسالت باتری با ارسال رایگان، تحویل و تعویض رایگان باطری های ماشین در محل (در شهر تهران) به ارائه خدمات می پردازد.

تمامی باطری های سپاهان عرضه شده توسط رسالت باتری با توجه به اهمیت تاریخ باطری و تاثیر مستقیم آن بر عمر این قطعه مهم در خودرو، دارای تاریخ تولید جدید بوده و به صورت استاندارد کارخانه های سازنده با قیمت مناسب جایگزین باطری فرسوده شما خواهند شد.