پست شده در گارانتی

گارانتی باتری سوزوکی

گارانتی باتری سوزوکی به عنوان یک ضمانت نامه های معتبر و قرارداد کتبی به شمار می آید. ضمانت نامه موجود امکان تعمیر یا تعویض باتری سوزوکی برای افراد ایجاد خواهند کرد. البته توجه داشته باشید که این شرایط تنها در مدت زمان تعیین شده قابل استفاده است. هدف از انجام این کار نیز فقط جلب رضایت مشتری در زمان خرید باتری ماشین است.

قطعا زمانی که برای خرید باتری ماشین مراجعه می کنید این انتظار را ندارید که مدت زمان بسیار طولانی دوام بیاورد. باتری هایی که دارای عملکرد و کیفیت بالایی هم هستند با توجه به استفاده ای که از آن صورت می گیرد دارای طول عمر ۳ الی ۵ سال می باشند.

در این میان افراد نیز به دنبال محصولی هستند که بتواند برای مدت زمان زیادی عملکرد خوبی از خود نشان دهد که در چنین مواقعی ما پیشنهاد می‌دهیم حتماً باتری سوزوکی را انتخاب کنید. البته گارانتی محصول نیز در این میان دارای اهمیت بالایی است. در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با گارانتی باتری سوزوکی مواردی را بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

مدت زمان گارانتی باتری سوزوکی چقدر است؟

زمانی که برای خرید باتری سوزوکی مراجعه می کنید علاوه بر عملکرد آن می خواهید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که مدت زمان در نظر گرفته برای باتری آن چقدر است.

در رابطه با این موضوع باید بیان کنیم گارانتی باتری سوزوکی به مدت ۱۶ ماه است. گارانتی موجود برای افراد شامل تعویض یا خدمات پس از فروش رسمی از طرف شرکت سپاهان باتری خواهد بود.

منظور از گارانتی تعویض برای باتری سوزوکی این است که در مدت زمان تعیین شده چنانچه اتفاقی برای آن بیفتد یا به طور کامل خراب شود، نمایندگان خدمات پس از فروش می توانند به صورت رایگان و بدون دریافت هرگونه وجه نقدی به تعمیر یا تعویض آن بپردازند و در نهایت نیز یک باتری نو به شما تعلق می گیرد.

در چه مواردی گارانتی شامل باتری سوزوکی نمی شود؟

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر از باتری سوزوکی به صورت نامناسب استفاده شود به هیچ وجه گارانتی شامل آن نخواهد شد.

چنانچه باتری سوزوکی خریداری شده توسط شما دچار شکستگی یا دفرمگی، دستکاری ظاهری، سولفاته شدن، استفاده از آب مقطر و اضافه کردن هرگونه اسید و… شده باشد، در صورت به وجود آمدن چنین مشکلاتی دیگر امکان مراجعه به نمایندگی مورد نظر برای استفاده از گارانتی وجود ندارد.

اگر هنگام نصب باتری نکات ایمنی مربوط به آن را به صورت درست و دقیق رعایت نکنید، قطعاً به قطب های باتری آسیب وارد می شود و در صورت رخ دادن چنین موردی دیگر گارانتی باتری کارایی ندارد. به همین دلیل نیز ما به شما پیشنهاد می دهیم که پس از خرید باتری سوزوکی حتماً برای نصب به کارشناسان متخصص در این زمینه مراجعه فرمایید تا پس از آن امکان اطمینان از سلامت باتری پس از نصب آن برای شما فراهم شود.

خدمات مهم و حائز اهمیت گارانتی باتری سوزوکی

قطعاً افرادی که به عنوان نمایندگی باتری سوزوکی مشغول به فعالیت هستند، یک سری خدمات مهم نیز برای گارانتی باتری سوزوکی به مشتری ارائه می ‌دهند.

این نمایندگی ها دارای گواهینامه انجام تمامی خدمات باتری سوزوکی می باشند. خدمات در نظر گرفته شده برای باتری سوزوکی شامل تست سلامت باتری، شارژ باتری، تعویض باتری و چندین مورد مختلف دیگر است.

در چنین مواردی کارشناسان ماهر و باتجربه ای که در نمایندگی حضور دارند به بهترین و درست ترین شکل و با در نظر گرفتن تمامی نکات فنی، موارد نام برده شده را انجام می دهند.

برای افرادی که می خواهند مطلع شوند فعال سازی گارانتی باتری سوزوکی به چه شکل است، باید بیان کنیم که تنها با خواندن کد درج شده روی باتری سوزوکی نتیجه فعال سازی گارانتی از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که تمامی خدمات موجود در رابطه با باتری سوزوکی و گارانتی آن در فروشگاه مورد نظر انجام می شود. پس به هیچ عنوان امکان انجام این کار در محل مورد نظر مشتری وجود ندارد. در بسیاری از مواقع ممکن است باتری به تست یا شارژ مجدد احتیاج داشته باشد. برای انجام هر یک از این کارها دستگاه های مخصوصی وجود دارد که نمی توان آن ها را حمل کرد. پس توجه داشته باشید که بهتر است برای انجام خدمات باتری سوزوکی به محل های موجود مراجعه فرمایید.

سخن پایلنی

همانطور که ملاحظه کردید در مطالب فوق مواردی در رابطه با گارانتی باتری سوزوکی برای شما بیان کردیم. در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که برای خرید باتری حتماً به مراکز معتبر و مورد تایید مراجعه بفرمایید. این مراکز می توانند تمامی نکات لازم در رابطه با مدت زمان گارانتی و دیگر وصال مربوط به آن را در اختیار مشتری قرار دهند. در طی این بازه زمانی نیز هرگونه مشکلی برای باتری به وجود آید با مراجعه به نمایندگی امکان تعویض یا تعمیر آن برای شما فراهم می شود.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *