باتری 70 آمپر واریان صبا
پست شده در گارانتی وبلاگ رسالت باتری

باتری 70 آمپر واریان صبا – رسالت باتری

باتری 70 آمپر واریان صبا باتری : باتری 70 آمپر 12 ولت سیلد اتمی می باشد. این محصول را کمپانی صبا تولید و به بازار عرضه کرده است. گارانتی باتری 70 آمپر صبا واریان 12 ماهه می باشد که توسط کمپانی صبا تایید شده است. یکی از بهترین خدمات فروشگاه رسالت باتری ارسال سریع و آسان باتری در تمامی ساعات سبانه روز می باشد. باتری 70 آمپر 12 ولت سیلد اتمی واریان صبا باتری مناسب خودرو های هیوندایی آزرا، سانتافه ، مزدا3 ، نیسان، توسان، تویوتا کمری، راوفور، النترا، ایسوزو، اپتیما و… می باشد.

مهم ترین ویژگی باتری 70 آمپر واریان صبا

همان طور که گفته شد باتری 70 آمپر واریان صبا از استاندارد های بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای ویژگی های بخصوصی می باشد که در ادامه به این موضوع می پردازیم.
  • طول عمر بالا
  • قیمت بسیار مناسب باتری 70 آمپر صبا
  • استفاده از شبکه ای با تکنولوژی بالا
  • منطبق با خودروهایی که آپشن های بالایی دارند

قیمت باتری واریان صبا

قیمت باتری واریان صبا مانند دیگر باتری های موجود در بازار بستگی به میزان آمپر آن دارد. قیمت باتری ماشین به دلیل فلزات و سرب هایی که در آن به کار گرفته شده نرخ جهانی دارد و نسبت به قیمت ارز تعیین می شود. قیمت های درج شده در وبسایت رسالت باتری با احتساب دریافت داغی می باشد. و در یافت داغی هم آمپر الزامی می باشد و در صورتی که داغی تحویل ندهید به ازای هر آمپر به مبلغ باتری جدید خودرو اضافه می شود. جهت اطلاع بیشتر و دقیق تر از قیمت باتری خودرو با کارشناسان رسالت باتری تماس حاصل نمایید. باتری 70 آمپر واریان صبا

خرید باتری 70 آمپر واریان صبا در استان تهران

جهت خرید باتری از فروشگاه رسالت باتری استان تهران، شما عزیزان می توانید به دو روش زیر اقدام نمایید.
  1.  خرید حضوری

  2. خرید اینترنتی

  • خرید حضوری
در هنگام استفاده از روش خرید حضوری می توانید به آدرس های زیر در دو شعبه شرق و غرب تهران مراجعه نمایید.

شعبه شرق:02177809352

شعبه شرق: بزرگراه رسالت نرسیده متروی باقری روبروی پمپ بنزین پلاک ۲۶۴

شعبه غرب: 02166198734

شعبه غرب: بزرگراه شیخ فضل الله خ تیموری خ درویشوند پلاک ۲۹ ساعات کاری: هفت روز هفته ساعت 8:00 الی 22:00
  • روش خرید به صورت اینترنتی
در هنگام استفاده از این روش با جستجو در همین سایت رسالت باتری می توانید از خرید آسان بهرمند شوید.

روش نصب باتری واریان صبا

برای نصب باتری بر روی خودرو می توانید از روش زیر استفاده نمایید:
  1. در ابتدا خودرو خود را خاموش کرده و سوئیچ را در حالت خاموش قرار دهید.
  2. پیدا کردن محل باتری : باتری معمولاً در قسمت جلویی یا عقبی موتور خودرو قرار دارد. یک باتری معمولاً دارای یک محافظ باتری است که باتری را در آن نگهداری می‌کند.
  3. جدا کردن باتری قدیمی: ابتدا کابل منفی (سیاه) را از باتری جدا کنید، سپس کابل مثبت (قرمز) را جدا کنید. سپس محافظ باتری را باز کرده و باتری را از محل قرارگیری خود بیرون بکشید.
  4. نصب باتری جدید: باتری جدید را در محل آن قرار داده و محافظ باتری را بسته و محکم کنید. سپس کابل مثبت (قرمز) را به سر باتری مثبت و کابل منفی (سیاه) را به سر باتری منفی متصل کنید.
  5. تست باتری: پس از نصب باتری، اطمینان حاصل کنید که کلید خودرو را به حالت روشن (On) بچرخانید و مطمئن شوید که سیستم برقی خودرو به درستی کار می‌کند.
این مراحل ساده نصب باتری خودرو هستند، اما توجه داشته باشید که اگر هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارید یا احساس می‌کنید که نیازمند کمک فنی هستید، بهتر است با تکنسین های مجموعه رسالت باتری تماس بگیرید تا در اسرع وقت خودشان را به محل برسانند. باتری 70 آمپر واریان صبا

هزینه حمل و نصب باتری 70 آمپر واریان صبا چقدر است؟

هزینه حمل و نصب باتری واریان صبا در سراسر استان تهران به صورت کاملا رایگان می باشد. ما در مجموعه رسالت باتری کلیه محصولات خود را با ارسال و نصب رایگان باتری به فروش می رسانیم.

چرا از خدمات رسالت باتری استفاده نماییم؟

– ارسال باتری در هر ساعت از شبانه روزی و ایام تعطیل در کمترین زمان ممکن – مورد بررسی قرار دادن سلامت سیستم برق خودرو توسط تکنسین های رسالت باتری – خرید باتری اورجینال و با  داششتن تاریخ تولید جدید و ارائه کارت گارانتی به مشتریان – امکان پرداخت هزینه در محل

باتری 74 آمپر صبا (واریان)

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *