باتری هیوندای النترا
پست شده در خارجی خودرو های کره ای وبلاگ رسالت باتری

خرید باتری هیوندای النترا – رسالت باتری

باتری هیوندای النترا : یکی از محبوب ترین محصول کمپانی هیوندای، هیوندا النترا می باشد. این خودرو رقابت بسیار سرسختی با خودرو کیا سراتو دارد. خودرو النترا نخستین بار با نام هیوندای آوانته معرفی شد که در شهر ها قابل مشاهده می باشد. در سال 2011 نسل جدید هیوندا با موتور 1800 سی سی با قدرت 150 اسب بخار ساخته شد و در سال 2014 با جزئی ترین تغییرات در ظاهر آن وارد بازار شد و اما آخرین مدل النترا در سال 2016 تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو توسط کمپانی آسان موتور و کرمان موتور وارد کشور شد. خودرو النترا دارای 2 موتور 2 لیتری با قدرت 152 اسب بخار می باشد. از رقیب های هیوندای النترا می توان به کیا سراتو، ام جی 6، تویوتا کرولا، میتسوبیشی لنسر و… اشاره کرد.

مشخصات باتری خودرو هیوندای النترا

  • 60 آمپر
  • 12 ولت
  • سیلد اتمی
  • پایه کوتاه – قطب چپ
  • طول عمر این باتری بین 2 الی 3 سال می باشد.

طول عمر باتری النترا چقدر است؟

باتری خودرو النترا تقریبا بین 2 الی 3 سال عمر می کند. این مدت زمان متغیر می باشد و بستگی به شرایط نگهداری و نوع استفاده باتری شما دارد.

باتری هیوندای النترا

عوامل خرابی باتری ماشین هیوندای

عوامل مختلفی می‌توانند باعث خرابی باتری ماشین می شوند. برخی از عوامل رایج عبارتند از: 1. نوسانات دما: دماهای بسیار سرد یا گرم می‌توانند به باتری آسیب بزنند. در هواهای سرد، قدرت راندمان باتری کاهش می‌یابد و ممکن است باتری برای روشن شدن موتور به اندازه کافی قوی نباشد. در هواهای گرم، باتری بیش از حد از دست می‌رود و باعث کاهش طول عمر آن می‌شود. 2. استفاده ناصحیح: عوامل مانند استفاده طولانی مدت از باتری بدون شارژ دهنده، استفاده از باتری به طور غیر منظم و نگهداری ناصحیح می‌توانند باعث خرابی باتری شوند. 3. زنگ زدگی: زمانی که باتری خراب می‌شود، ممکن است متوجه نشوید و اگر این موضوع نادیده گرفته شود می‌تواند باعث نیاز به تعویض باتری شود. 4. عیب فنی: عیب‌های دیگری مانند کابل‌های باتری بریده یا خراب، ناهماهنگی در شارژر باتری، اتصالات باتری کثیف یا خورده شده و … می‌توانند باعث خرابی باتری شوند. با توجه به این موارد، مراقبت و نگهداری منظم از باتری و انجام بازرسی‌های دوره‌ای می‌تواند به جلوگیری از خرابی باطری کمک کند.

فروشگاه رسالت باتری به عنوان یکی از فروشگاه های تخصصی در زمینه فروش باتری خودرو، به صورت شبانه روزی و همچنین در تمامی روز های هفته حتی روز های تعطیل در خدمت مالکان محترم خودرو هیوندای النترا می باشد.

شماره سریال و سال تولید باتری را از کجا متوجه شویم؟

هر باتری که خریداری می کنید شامل یک سریال یکتا می باشد که برای شناسایی سال و ماه تولید استفاده می شود.

باتری هیوندای النترا

مراحل نصب باتری خودرو

جهت نصب باتری در یک خودرو به نکات زیر توجه کنید: 1. یافتن محل باتری هیوندای النترا : ابتدا باید محل نصب باتری در خودرو را پیدا کنید. اکثر خودروها، باتری را در یک صندوق واقع در محل مرکزی طراحی شده برای نصب باتری قرار می‌دهند. 2. قطع برق خودرو: قبل از نصب باتری، باید قطع برق خودرو شود. برخی از گاهی باتری‌ها می‌توانند برای یک مدت طولانی شارژ ذخیره‌شده و قطع برق از اتصالات آن خطرناک است. 3. جابجایی باتری: بعد از قطع برق، باید باتری قدیمی را از خودرو خارج کنید. در این مرحله باید از دستکش‌ها استفاده کنید تا از تماس مستقیم با قطب‌های باتری جلوگیری کنید. 4. نصب باتری جدید: باتری جدید را در محل خودرو قرار داده و به دقت قطب های مثبت و منفی را به قطب های متناظر خودرو متصل کنید. برای جلوگیری از برق شدن اتصالات، باید ابتدا قطب مثبت و سپس قطب منفی را متصل کنید. 5. اتمام و تست: بعد از نصب باتری، اتصالات را بسته و از صحت و قوت باتری اطمینان حاصل کنید. اگر همه چیز به درستی انجام شده باشد، باید خودرو را روشن کنید و اطمینان حاصل کنید که همه تجهیزات الکتریکی به درستی کار می‌کنند. لطفا توجه داشته باشید که در صورت عدم آشنایی با این کارها، استفاده از خدمات یک مکانیک متخصص توصیه می‌شود.

چرا از خدمات فروشگاه رسالت باتری استفاده کنیم؟

  •  ارسال و نصب باطری به صورت رایگان
  • ثبت سفارش و خرید باتری در تمام  شبانه روز و ایام تعطیل
  • ارسال و نصب باتری در اسرع وقت
  • کنترل سیستم برق خودرو هیوندای النترا توسط تکنسین های ما
  • خرید باتری اورجینال به همراه داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر
  • امکان انتخاب و خرید باتری از بین برند های خارجی و ایرانی
  • قیمت مناسب و پایین تر از دیگر فروشگاه های کشور
  • امکان پرداخت هزینه در محل مورد نظرتان

عوامل تاثیرگذار بر قیمت باتری 

باتری هایی النترا در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. عواملی روی قیمت این باطری ها تاثیر گذاشته و باعث شده اند که در بازار با تفاوت قیمت ها روبرو شویم. در این بخش به بررسی عواملی پرداخته ایم که روی قیمت باتری النترا می گذارند.
  • عامل دیگر اتمی یا اسیدی بودن باتری است که باعث تفاوت قیمت آن می شود. به طور کلی، باتری های اتمی در مقایسه با مدل های اسیدی، گران تر هستند.
  • نوع برند سازنده بر قیمت باتری تاثیر می گذارد. در این خصوص محصولات برندهای معتبر و شناخته شده نسبت به محصولات برندهای متفرقه و کم تر شناخته شده، با قیمت بالاتری عرضه می شوند.
  • علاوه بر نوع برند، داخلی یا خارجی بودن باتری روی قیمت آن تاثیر می گذارد. باتری های کره ای در مقایسه با باتری های ایرانی، قیمت بالاتری دارند.
  • مدت زمان اعتبار گارانتی، از دیگر عواملی است که روی قیمت باتری النترا تاثیر می گذارد. هر چه از تاریخ پایان گارانتی مدت زمان بیشتری باقی مانده باشد، روی قیمت باتری تاثیر گذاشته و باعث افزایش آن می شود. اما باتری هایی که تاریخ اتمام گارانتی آن ها نزدیک باشد، با قیمت پایین تری به فروش می رسند.
  • سال تولید باتری نیز می تواند روی قیمت باتری اثرگذار باشد. هر چه از تاریخ تولید باتری زمان بیشتری بگذرد، قیمت آن کاهش می یابد.
باتری ۶۰ امپر اتمیک سپاهان

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *