باتری خودرو نیو اکتیون کامفورت
پست شده در خارجی خودرو های کره ای گارانتی وبلاگ رسالت باتری

باتری خودرو نیو اکتیون کامفورت – رسالت باتری

باتری خودرو نیو اکتیون کامفورت : خودرو نیو اکتیون کامفورت یک شاسی بلند جمع و جور ساخت شرکت سانگ یانگ کره جنوبی است. این خودرو در سال 2013 معرفی شد و از آن زمان تاکنون در بازارهای مختلف از جمله ایران عرضه شده است. نیو اکتیون کامفورت از یک پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 214 نیوتن متر بهره می برد. این پیشرانه با یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. نیو اکتیون کامفورت در بازار ایران به دلیل قیمت مناسب، امکانات خوب و قابلیت آفرود مناسب، گزینه ای جذاب برای خریداران خودروهای شاسی بلند محسوب می شود.

مشخصات باتری خودرو نیو اکتیون کامفورت

* آمپراژ: 90 آمپر * ولتاژ: 12 ولت * نوع قطب: راست باتری فابریک خودرو نیو اکتیون کامفورت، یک باتری 90 آمپر ساعتی از نوع سیلد اتمی با قطب راست است. این باتری از برندهای مختلف مانند دلکور، پوما و هیوندای در بازار ایران موجود است. باتری خودرو نیو اکتیون کامفورت

طول عمر باتری ماشین کامفورت

عمر باتری خودرو نیو اکتیون کامفورت، به طور متوسط 2 سال یا 40،000 کیلومتر است. یعنی اگر خودروی شما نیو اکتیون کامفورت باشد، باید هر دو سال یک بار یا هر 40،000 کیلومتر یک بار، باتری آن را تعویض کنید.

علائم خرابی باتری خودرو نیو اکتیون

علائم خرابی باتری خودرو نیو اکتیون کامفورت عبارتند از: * روشن نشدن خودرو * روشن شدن دشوار خودرو * کاهش نور چراغ ها * ضعیف شدن سیستم صوتی برای تعویض باتری خودرو نیو اکتیون کامفورت، می توانید با تکنسین های رسالت باتری تماس بگیرید تا در اسرع وقت به شما مراجعه کنند. باتری خودرو نیو اکتیون کامفورت

تفاوت باتری نیو اکتیون کامفورت با تیوولی الیت و تیوولی اسپرت

باتری فابریک خودرو نیو اکتیون کامفورت، باتری فابریک خودرو تیوولی الیت و تیوولی اسپرت، هر سه 90 آمپر ساعتی و از نوع سیلد اتمی با قطب راست هستند. بنابراین، تفاوتی بین این سه باتری از نظر آمپراژ، ولتاژ و نوع قطب وجود ندارد. تنها تفاوت این سه باتری، در قدرت باتری است. باتری نیو اکتیون کامفورت به دلیل داشتن پیشرانه قوی تر، قدرت بیشتری نسبت به باتری تیوولی الیت و تیوولی اسپرت دارد.

مزایا و معایب خودرو نیو اکتیون کامفورت

مزایا خودرو نیو اکتیون کامفورت: * قیمت مناسب * امکانات خوب * قابلیت آفرود مناسب معایب ماشین نیواکتیون کامفورت: * کیفیت ساخت متوسط * مصرف سوخت بالا

عوامل تاثیرگذار بر قیمت باتری 

باتری های کامفورت در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. عواملی روی قیمت این باطری ها تاثیر گذاشته و باعث شده اند که در بازار با تفاوت قیمت ها روبرو شویم. در این بخش به بررسی عواملی پرداخته ایم که روی قیمت باتری کامفورت می گذارند.

  • عامل دیگر اتمی یا اسیدی بودن باتری است که باعث تفاوت قیمت آن می شود. به طور کلی، باتری های اتمی در مقایسه با مدل های اسیدی، گران تر هستند.
  • نوع برند سازنده بر قیمت باتری تاثیر می گذارد. در این خصوص محصولات برندهای معتبر و شناخته شده نسبت به محصولات برندهای متفرقه و کم تر شناخته شده، با قیمت بالاتری عرضه می شوند.
  • علاوه بر نوع برند، داخلی یا خارجی بودن باتری روی قیمت آن تاثیر می گذارد. باتری های کره ای در مقایسه با باتری های ایرانی، قیمت بالاتری دارند.
  • مدت زمان اعتبار گارانتی، از دیگر عواملی است که روی قیمت باتری کامفورت تاثیر می گذارد. هر چه از تاریخ پایان گارانتی مدت زمان بیشتری باقی مانده باشد، روی قیمت باتری تاثیر گذاشته و باعث افزایش آن می شود. اما باتری هایی که تاریخ اتمام گارانتی آن ها نزدیک باشد، با قیمت پایین تری به فروش می رسند.
  • سال تولید باتری نیز می تواند روی قیمت باتری اثرگذار باشد. هر چه از تاریخ تولید باتری زمان بیشتری بگذرد، قیمت آن کاهش می یابد.

چرا از خدمات فروشگاه رسالت باتری استفاده کنیم؟

  •  ارسال و نصب باطری به صورت رایگان
  • ثبت سفارش و خرید باتری در تمام  شبانه روز و ایام تعطیل
  • ارسال و نصب باتری در اسرع وقت
  • کنترل سیستم برق خودرو نیواکتیون کامفورت توسط تکنسین های ما
  • خرید باتری اورجینال به همراه داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر
  • امکان انتخاب و خرید باتری از بین برند های خارجی و ایرانی
  • قیمت مناسب و پایین تر از دیگر فروشگاه های کشور
  • امکان پرداخت هزینه در محل مورد نظرتان
باتری سوزوکی 90 آمپر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *