باتری خودرو رکستون
پست شده در خارجی گارانتی وبلاگ رسالت باتری

باتری خودرو رکستون – رسالت باتری

باتری خودرو رکستون : رکستون، یک خودروی شاسی بلند بزرگ کره ای است که توسط شرکت سانگ یانگ تولید می شود. این خودرو در سال 1998 برای اولین بار معرفی شد و از آن زمان تاکنون در بازارهای مختلف از جمله ایران عرضه شده است. رکستون در دو نسل تولید شده است. نسل اول رکستون از سال 1998 تا 2012 تولید شد و نسل دوم رکستون از سال 2012 تاکنون تولید می شود.

نسل اول رکستون از یک پیشرانه 2.7 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 163 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر بهره می برد. این پیشرانه با یک جعبه دنده پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. رکستون نسل اول در دو نوع دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل عرضه می شد. نسخه دو دیفرانسیل این خودرو از سیستم چهار چرخ متحرک پارت تایم با سه حالت رانندگی بهره می برد.

رکستون نسل اول در بازار ایران به دلیل قیمت مناسب، امکانات خوب و قابلیت آفرود مناسب، گزینه ای جذاب برای خریداران خودروهای شاسی بلند محسوب می شد.

نسل دوم رکستون از یک پیشرانه 2.2 لیتری چهار سیلندر دیزلی با قدرت 187 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر بهره می برد. این پیشرانه با یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. رکستون نسل دوم در دو نوع دو دیفرانسیل و چهار دیفرانسیل عرضه می شود. نسخه چهار دیفرانسیل این خودرو از سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند با پنج حالت رانندگی بهره می برد.

رکستون نسل دوم در بازار ایران به دلیل قیمت مناسب، امکانات خوب، قابلیت آفرود مناسب و چهره مدرن، گزینه ای جذاب برای خریداران خودروهای شاسی بلند محسوب می شود.

 

مشخصات باتری خودرو رکستون

باتری خودرو رکستون، در هر دو نسل آن، یک باتری 90 آمپر ساعتی است. این باتری از نوع سیلد اتمی بوده و قطب آن راست است. یعنی سیم مثبت باتری در سمت راست باتری قرار دارد. ولتاژ این باتری نیز 12 ولت است.

عمر باتری خودرو رکستون به طور متوسط 2 سال یا 40،000 کیلومتر است. یعنی اگر خودروی شما رکستون باشد، باید هر دو سال یک بار یا هر 40،000 کیلومتر یک بار، باتری آن را تعویض کنید.

 
 
 
 
باتری ۹۰ امپر پوما کره ای

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *