باتری خودرو نیو اکتیون لاکچری
پست شده در خارجی خودرو های کره ای گارانتی وبلاگ رسالت باتری

باتری خودروی نیو اکتیون لاکچری – رسالت باتری

باتری خودروی نیو اکتیون لاکچری : نیو اکتیون لاکچری، نسخه لوکس خودروی نیو اکتیون کامفورت است که توسط شرکت سانگ یانگ کره جنوبی تولید می شود. این خودرو در سال 2014 برای اولین بار معرفی شد و از آن زمان تاکنون در بازارهای مختلف از جمله ایران عرضه شده است. خودرو نیو اکتیون لاکچری از نظر ظاهری تفاوت هایی با نیو اکتیون کامفورت دارد. این خودرو به رینگ های آلیاژی 17 اینچی، سپرهای اسپرت، رکاب های جانبی و دیفیوزر عقب مجهز است. همچنین، در کابین خودرو نیز تغییراتی مانند صندلی های چرمی، فرمان چرمی و تریم چوبی دیده می شود.

ماشین نیو اکتیون لاکچری از یک پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 214 نیوتن متر بهره می برد. این پیشرانه با یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. نیو اکتیون لاکچری در دو نوع دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل عرضه می شود. نسخه دو دیفرانسیل این خودرو از سیستم چهار چرخ متحرک پارت تایم با سه حالت رانندگی بهره می برد.

نیو اکتیون لاکچری در بازار ایران به دلیل قیمت مناسب، امکانات خوب و قابلیت آفرود مناسب، گزینه ای جذاب برای خریداران خودروهای شاسی بلند محسوب می شود.

 

مشخصات باتری خودرو نیو اکتیون لاکچری

* آمپراژ: 90 آمپر
* ولتاژ: 12 ولت
* نوع قطب: راستباتری فابریک خودرو نیو اکتیون لاکچری، یک باتری 90 آمپر ساعتی از نوع سیلد اتمی با قطب راست است. این باتری از برندهای مختلف مانند دلکور، پوما و هیوندای در بازار ایران موجود است.

عمر باتری خودرو نیو اکتیون لاکچری، به طور متوسط 2 سال یا 40،000 کیلومتر است. یعنی اگر خودروی شما نیو اکتیون لاکچری باشد، باید هر دو سال یک بار یا هر 40،000 کیلومتر یک بار، باتری آن را تعویض کنید.

 
باتری خودرو نیو اکتیون لاکچری

مزایا و معایب نیو اکتیون لاکچری

* مزایا:
* قیمت مناسب
* امکانات خوب
* قابلیت آفرود مناسب
* طراحی زیبا* معایب:
* کیفیت ساخت متوسط
* مصرف سوخت بالا

علائم خرابی باتری خودرو

 

علائم خرابی باتری خودرو نیو اکتیون لاکچری عبارتند از:

* روشن نشدن خودرو
* روشن شدن دشوار خودرو
* کاهش نور چراغ ها
* ضعیف شدن سیستم صوتی

 

چرا از خدمات فروشگاه رسالت باتری استفاده کنیم؟

  •  ارسال و نصب باطری به صورت رایگان
  • ثبت سفارش و خرید باتری در تمام  شبانه روز و ایام تعطیل
  • ارسال و نصب باتری در اسرع وقت
  • کنترل سیستم برق خودرو نیواکتیون کامفورت توسط تکنسین های ما
  • خرید باتری اورجینال به همراه داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر
  • امکان انتخاب و خرید باتری از بین برند های خارجی و ایرانی
  • قیمت مناسب و پایین تر از دیگر فروشگاه های کشور
  • امکان پرداخت هزینه در محل مورد نظرتان
  •  
 
باتری خودرو نیو اکتیون لاکچری
 

 

تفاوت باتری نیو اکتیون لاکچری با نیو اکتیون کامفورت

باتری فابریک خودرو نیو اکتیون لاکچری و نیو اکتیون کامفورت، هر دو 90 آمپر ساعتی و از نوع سیلد اتمی با قطب راست هستند. بنابراین، تفاوتی بین این دو باتری از نظر آمپراژ، ولتاژ و نوع قطب وجود ندارد.

تنها تفاوت این دو باتری، در طراحی و امکانات خودرو است. نیو اکتیون لاکچری از نظر طراحی و امکانات، از نیو اکتیون کامفورت لوکس تر است. بنابراین، باتری نیو اکتیون لاکچری نیز ممکن است از نظر کیفیت و دوام، از باتری نیو اکتیون کامفورت بهتر باشد.

سوالات متداول

  • چرا باید از خدمات رسالت باتری استفاده کنیم؟

– ارسال باتری در هر ساعت از شبانه روزی و ایام تعطیل در کمترین زمان ممکن – مورد بررسی قرار دادن سلامت سیستم برق خودرو توسط تکنسین های رسالت باتری – خرید باتری اورجینال و با  داششتن تاریخ تولید جدید و ارائه کارت گارانتی به مشتریان – امکان پرداخت هزینه در محل

  • آیا تحویل داغی معادل الزامی می باشد؟

بله قیمت های محاسبه شده در سایت رسالت باتری با احتساب دریافت باتری فرسوده شما می باشد و قیمت باتری داغی از فاکتور شما کسر خواهد شد. در غیر اینصورت به قیمت باتری ماشین نیو اکتیون لاکچری اضافه می شود.

باتری ۹۰ امپر پوما کره ای

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *